Descărcarea de gestiune pentru exercițiul financiar pentru 2024 - 01.03.2025 al Comitetului executiv și administratorului.
Alegerea Comitetului Executiv al Asociației de proprietari Colina Marei Bloc 1+ Bloc 2, pentru un mandat de 4 ani:
Președinte: Ghiorghică Anca
Membru Comitetului Executiv: Mirică-Damian Cătălina
Membru Comitetului Executiv: Manole Florin
Majorarea fondului de rulment cu 10% începând cu 01.04.2025.
Mandatarea CEX pentru desemnarea avocatului și semnarea contractului de asistență juridică pentru recuperarea sumelor restante.
Menținerea fondului de reparații la 4.000 lei/lună și posibilitatea accesării unor sume suplimentare din acest fond pentru completarea sumei necesare pentru modernizarea și asfaltarea parcării comune supraterane.
Continuarea colectării pentru încă 3 luni (aprilie, mai, iunie) a sumelor la fondul special de investiții.
Mandatarea CEX pentru solicitarea unei evaluări/expertize de specialitate privind cerințele pentru lucrările de modernizare și asfaltare a parcării supraterane comune.
Completarea sumei necesare pentru modernizarea și asfaltarea parcării comune supraterane din Fondul de penalizări.
Menținerea contribuției la fondul special de turism, în sumă fixă de 10 lei/lună, majorarea doar în baza convențiilor încheiate între asociație și proprietarii care închiriază locuința în scop turistic, dacă aceștia sunt de acord.
Suma netă de 3.000 lei/lună pentru indemnizațiile președintelui și membrilor CEX.
Menținerea sumei de 1.000 lei în numerar la dispoziția administratorului.
Majorarea Contractului de prestări servicii de administrare condominii nr. 2/ 16.12.2021 și Act adițional nr. 6/16.12.2024.
Aprobarea proiectul BVC pentru 2025.
Mandatarea CEX Asociația Bl 1+Bl 2 pentru discuții cu CEX Asociația Bl 3 + Bl 4 și proprietarul Anexa 1 privind instalarea barierei acces auto.
Trimiterea pe e-mail prin aplicația „Homefile” a Proiectului de statut către proprietarii care nu au participat la ședințele adunării generale, urmând ca aceștia să își dea acordul de voință într-o declarație simplă, pe proprie răspundere.
Organizarea de ședințe on-line la un interval de 3 luni, pentru informarea proprietarilor (fără a se lua hotărâri), cu sprijinul tehnic al unui proprietar.
Mandatarea CEX să sesizeze Poliția Sinaia privind accesul spre complex.
Mandatarea CEX pentru desemnarea firmei care să execute lucrarea de separare a consumului de energie pe utilizatori pentru Instalația de degivrare.
Desemnarea Cabinet de av. Consuela Scarlat pentru reprezentarea Asociației în procesul cu BCR- Leasing IFN S.A.
1. Prezentarea Raportului de activitate al Comitetului Executiv, administratorului și cenzorului pentru anul 2024.
2. Aprobarea descărcării de gestiune a Comitetului Executiv și Cenzorului pentru exercițiul financiar al anului 2024.
3. Alegerea Comitetului Executiv și președintelui Asociației de Proprietari.
4. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2025.
5. Aprobarea și stabilirea condițiilor utilizării fondului special de investiții pentru reabilitarea parcării supraterane.
6. Aprobarea Statutului Asociației – actualizat conform legii nr. 196/2018.
7. Diverse alte subiecte propuse dezbaterii de către membrii prezenți ai asociației de proprietari.
1. Se aprobă diminuarea programului de lucru pentru prestarea serviciului de mentenanță tehnică de la 4 ore/zi la 2 ore/zi, până la data de 31.12.24, conform act adițional nr. 4/18.05.2024
2. Se aprobă angajarea de către asociația de proprietari “Colina Marei Bloc 1 + Bloc 2” a d-lui. Gatej Ștefan (îngrijitor clădire) începând cu data de 23.05.2024 și plata tuturor drepturilor salariale, conform legii.
3. Se aprobă mandatarea CEX pentru trimiterea în judecată a persoanelor fizice care au fost desemnate (conf. procura autentificată sub nr. 937 din 18 iulie 2019 pentru depunerea tuturor actelor necesare) în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu al ansamblului rezidențial ,,Colina Marei” dar nu au îndeplinit această responsabilitate.
4. Se aprobă mandatarea CEX pentru trimiterea în judecată a S.C. BCR Leasing IFN S.A. (BCR-L), în solidar cu persoanele nominalizate în procura nr. 937/18.07.2019 (angajate la acea data a BCR-L).
5. Se aprobă împrejmuirea locului de parcare 29, amplasat în subsolul -1, bloc 1, cu un gard mobil foarte ușor demontabil în caz de urgență.
6. Se aprobă mandatarea CEX pentru a solicita (din nou) poliției rutiere din Sinaia regândirea și reproiectarea locurilor de parcare de pe strada Ghioceilor, la intersecția cu Platoul Izvor, care pun în pericol circulația auto și pietonii.
7. Se aprobă mandatarea CEX pentru a solicita sprijinul poliției locale din Sinaia pentru ridicarea a 2 autovehicule abandonate, fără drept, pe spațiul comun al complexului Colina Marei.
8. Se aprobă mandatarea CEX pentru discuții cu Asociația de proprietari Colina Marei Bloc 3 + Bloc 4 în vederea stabilirii unui posibil acord privind angajarea unei firme de pază, în intervalul orar 19:00-7:00, de luni până vineri și în weekend 24/24 și repartizarea cheltuielilor pentru serviciul de pază conf. deținerilor de cotă parte indiviză (53,02% - cota Asociației de proprietari “Colina Marei Bloc 1 + Bloc 2).
9. Se decide eșalonarea colectării fondului pentru asfaltarea parcării supraterane și posibila consolidare a stâlpilor de rezistență din parcarea subterană a complexului (fond special comun cu toți proprietarii din complexul rezidențial aprobat prin Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor din data de 20.04.2024) pe o perioadă de 10 luni, în acord cu hotărârea Asociației de proprietari Colina Marei Bloc 3 + Bloc 4.
1. Majorarea prestării serviciului de mentenanță și curățenie cu suma de 1.700 lei pe perioada de concediu medical a îngrijitorului de clădire.
2. Preluarea în plată de către Asociația de Proprietari Colina Marei Bloc 1 + Bloc 2 a celor 2 persoane (îngrijitorul de clădire și curățenie).
3. Alte subiecte care vor fi trecute pe ordinea de zi la solicitarea membrilor prezenți.
Documente:
1. Se aprobă Raportul de activitate al Comitetului Executiv, Administratorului și Cenzorului asociației de proprietari pe anul 2023 ÷ 01.03.2024.
2. Se aprobă descărcarea de gestiune financiar-contabilă a CEX pe anul 2023 ÷ 01.03.2024.
3. Se aprobă majorarea contractului de administrare condominiu încheiat cu Întreprinderea Individuală Alina Ghercioiu, conform Actului adițional nr. 3/2023, la suma de 6.500 lei/lună, de la data de 01.10.2023, ca urmare a majorării salariului minim pe economie.
4. Se aprobă majorarea contribuției la fondul de rulment numai pentru proprietarii care nu au suma necesara acoperirii cheltuielilor lunare.
5. Se aprobă majorarea contribuției la fondul de reparații de la 3.250 lei/lună la 4.000 lei/lună, colectat în funcție de cota parte indiviză de proprietate.
6. Se aprobă majorarea contribuției la fondul special de investiții de la 1.000 lei/lună la 1.250 lei/lună, ce se va colecta timp de 12 luni, începând cu luna Aprilie 2024 în funcție de cota-parte indiviză de proprietate, destinat pentru întreținerea și buna funcționare doar pentru Asociația Colina Marei Bl. 1+Bl.2.
7. Se aprobă fondul special de investiții comun (cu toți proprietarii din complexul rezidențial) în cuantum de 100.000 lei, suma ce reprezintă cca. 53% contribuția Asociației de proprietari Bl. 1 + Bl. 2 la cheltuielile comune pentru asfaltarea parcării supraterane, inclusiv consolidarea stâlpilor de rezistență din parcarea subterană a complexului (în cazul în care este necesar). Fondul pentru asfaltare se va colecta începând cu luna Aprilie în decurs de 6 luni și va fi repartizat conform CPI al fiecărui proprietar.
8. Se aprobă indemnizațiile membrilor Comitetului Executiv în cuantum de 2.600 lei/net/lună (suma rămâne neschimbată).
9. Se aprobă trimitere în judecată a proprietarilor restanțieri, care au acumulat datorii la plata cheltuielilor de întreținere.
10. Se aprobă proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2024:
Nr. crt. FOND DE REPARAȚII Cost estimat Obs.
Reparații coloana de apa menajere/pluviale interioare pentru stoparea infiltrațiilor în subsol 10.000 ron Cu firme de constr. și instalații in baza 3 oferte
Achiziție și montaj uși de vizitare coloane și scurgeri evacuare. 50 ron/ușa de vizitare funcție de câte coloane sunt în fiecare apartament
Încheiere contract mentenanță cu firma de reparații instalații- construcții 500 ron/luna Cu firme de constr. și instalații în baza 3 oferte
Reparație acoperiș intre Bl. 2 si 3 pentru stoparea infiltrațiilor în subsol 4.500,00 ron Cu firme de constr. și instalații în baza 3 oferte
Reparare coloane pluviale verticale exterioare Bl. 1+2 si montate instalație degivrare pe ele 65.000 ron Cost minim:18.500 Cost maxim: 65.000
Verificare instalație comună de gaze exterior si interior Bl. 1+Bl 2 7.100 ron Obligație legală. Pentru revizia exterioară participă toți proprietarii
Mentenanța sistemelor de securitate (sist. CCTV, sisteme Control Acces) și camera video în spațiul unghi mort. 500 lei/lună depozitare biciclete, mașina deszăpezire, măturătoare, moto coasă, materiale constr.
Dezinsecție Blocuri 1+2 1.000 ron Obligație legală
TOTAL 87.650 ron
Nr. crt. FOND DE INVESTIȚII A.P. BL.1+BL. 2 Cost estimat Obs.
Achiziție pază monitorizare video 2.000 ron Cerere oferte firme RSS, BGS, etc. Mandatare CEX
Achiziție 2 toalete uscate pt. adăposturile Bl. 1+2 2.500 ron Obligație legală ISU
Achiziție plante și semințe gazon pentru spații verzi din fața BL 1+Bl 2 1.000 ron Green Garden
Achiziție oglindă în lift Bloc 1 1.000 ron Mentenanța IFMA
Achiziție scară construcții de 9 m pliabilă 1.000 ron E-Mag
Separarea iluminatului Bl.1-Bl.2 3000 ron Cu firme de instalații electrice în baza 3 oferte
Instalare contoare pasante pt. monitorizare consum de energie electrică 3000 ron Cu firme de instalații electrice în baza 3 oferte
TOTAL 13.500 ron
Nr. crt. Lucrări de reparații si investiții care privesc pe toți proprietarii din complex Cost estimat Obs.
Montat stâlpișori pe bordură strada Ghioceilor ÷ punct trafo și clădire Anexa 2.000 ron Există acordul Primăriei Sinaia cca. 30 buc. x 60 ron- E-Mag
Reparație pavaj parcarea supraterană inclusiv consolidarea stâlpilor de rezistență din parcarea subterană 200.000 ron Cu firme de constr. și instalații în baza 3 oferte
TOTAL 202.000 ron
11. Fiecare proprietar să desemneze o persoană de contact disponibilă pentru a fi prezentă la solicitarea administrator/CEX pentru intervenții în caz de urgență.
12. Mandatarea CEX pentru trimiterea în judecată a S.C. BCR LEASING IFN S.A. ( BCR-L) și persoanelor fizice din Procura autentificată sub nr. 937 din 18 iulie 2019 în vederea depunerii tuturor actelor necesare pentru obținerea Autorizației de securitate la incendiu al Ansamblului rezidențial ,,Colina Marei”, Sinaia.
1. Prezentarea raportului de activitate al Comitetului Executiv, Administratorului și Cenzorului pentru anul 2023.
2. Aprobarea descărcării de gestiune a Comitetului Executiv și Cenzorului pentru exercițiul financiar al anului 2023.
3. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2024.
4. Aprobarea Statutului Asociației - actualizat conform Legii nr. 196/2018.
5. Diverse.
1. Se aprobă Raportul de activitate al Comitetului Executiv, Administratorului și Cenzorului asociației de proprietari pe anul 2022 și descărcarea de gestiune financiar-contabilă pe anul 2022.
2. Se aprobă majorarea contractului de administrare condominiu încheiat cu Întreprinderea Individuală Alina Ghercioiu, conform Actului adițional nr. 2/2023, la suma de 6.200 lei/lună, de la data de 01.01.2023.
3. Se aprobă majorarea contribuției la fondul de rulment numai pentru proprietarii care nu au suma necesară acoperirii cheltuielilor lunare.
4. Se aprobă majorarea contribuției la fondul de reparații de la 3.250 lei/lună la 4.000 lei/lună, colectat în funcție de cota parte indiviză de proprietate.
5. Se aprobă majorarea contribuției la fondul special de investiții, de la 750 lei/lună la 1.000 lei/lună, destinat pentru întreținerea și buna funcționare a imobilului, colectat în funcție de cota-parte indiviză de proprietate.
6. Se aprobă contribuția la fondul special de turism, în sumă fixă de 10 lei/lună, în baza convențiilor încheiate între asociația de proprietari și proprietarii care închiriază locuința în scop turistic, numai cu acordul vecinilor direct afectați, pe orizontală și verticală.
7. Se aprobă cuantumul indemnizațiilor membrilor comitetului executiv, suma sa rămâne neschimbată, în cuantum de 2.600 lei/net/lună.
8. Se aprobă trimiterea în judecată a proprietarilor restanțieri, inclusiv a celor care au acumulat restanțe la plata cheltuielilor pentru parcările și/sau boxele deținute în proprietate exclusivă și suportarea cheltuielilor de judecată de către aceștia.
9. Se aprobă modificările statutului asociației de proprietari propuse de Comitetul Executiv, în concordanță cu dispozițiile legale în vigoare.
10. Se aprobă montarea unei camere video pe fiecare palier de la parterul Bloc 1 și Bloc 2 (doar cu acordul scris al proprietarilor de pe palier).
11. Se aprobă mandatarea CEX asociație pentru sesizarea ISC privind lucrările de proastă calitate/neconforme executate de finanțatorul BCR LEASING IFN S.A și dezvoltatorul S.C. VMP Vehicle SRL.
12. Se aprobă mandatarea CEX asociație pentru trimiterea în judecată a finanțatorului BCR LEASING IFN S.A și dezvoltatorului S.C. VMP Vehicle SRL pentru neîndeplinirea obligației de a obține Autorizația de securitate la incendiu a Ansamblului rezidențial Colina Marei, conform Autorizației de construire eliberata de către Primăria Sinaia.
13. Se aprobă proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023:
• Cheltuieli pentru lucrări de investiții, reparații și întreținere:
Reparații la coloane pluviale verticale exterioare ale Bl. 1+ Bl 2 și montat instalație degivrare;
Schimbarea apometrelor de apartament, care au perioada de valabilitate metrologica expirată, cu apometre cu citire de la distanță;
Reparații la coloana de apa menajere/pluviale interioare, pentru stoparea infiltrațiilor în subsol;
Reparație rost acoperiș intre Bl. 2 si Bl 3 pentru stoparea infiltrațiilor in subsol;
Achiziția a 2 toalete uscate pentru adăposturile Bl. 1+ Bl. 2 (obligație legală);
Achiziție utilaj pentru deszăpezire, împreuna cu coplătitorii Asociația de proprietari Bl.3+Bl.4 și SC Manos Company SRL, conf. cota parte indiviză de proprietate;
Achiziție a cca. 40 buc. tuia pentru împrejmuire complex și spațiu verde din curtea complexului, împreuna cu coplătitorii Asociația de proprietari Bl.3+Bl.4 și SC Manos Company SRL, conf. cota parte indiviză de proprietate;
Contractarea de servicii de curățenie profesională cu firma locală Sinaia Forever, în parcările subterane, împreuna cu coplătitor Asociația de proprietari Bl.3+Bl.4, conf. cota parte indiviză de proprietate;
Achiziție plante și semințe gazon pentru spații verzi, împreună cu coplătitorii Asociația de proprietari Bl.3+Bl.4 și SC Manos Company SRL, conf. cota parte indiviză de proprietate;
Instalare modul GSM pentru comunicare în cabina ascensoarelor funcționale de la Bl. 1 și Bl. 2 și achiziția unui abonament lunar de telefonie pentru comunicare cu dispeceratul central al IFMA.
Punerea în funcțiune al celui de-al doilea lift, de la Bl. 1 și Bl. 2;
Achiziție contract de mentenanță lunară al sistemului CCTV;
Separarea iluminatului din parcările Bloc 1 + Bloc 2;
Instalare contoare pasante pt. monitorizare consum de energie electrică din parcările Bloc 1 + Bloc 2;
Asfaltare cale de acces Bloc 1;
Rutarea cablurilor electrice prin canal de cablu (nu au fost pozate corespunzător de către dezvoltatorul complexului) în camera tehnică de la subsolurile -2 și asigurarea cu ușă și încuietoare yala.
• Cheltuieli pentru lucrări în regie proprie :
Achiziție yala, chei de rezervă și montaj la ușa podului Bloc 1;
Reparație găuri/spărturi din rigips și zugrăvit;
Anulat becurile (care atârna) la Blocul 2, la intrarea de la -1 și -2, de montat 4 aplice cu senzor cu becuri de 10W;
Repararea ușii de la Blocul 2, la intrarea de la -1, cu glet cu super rigips, pus colțari, șlefuit și dat cu vopsea lavabilă;
Repararea ușii de la Blocul 2, la intrarea în camera de depozitare a deșeurilor;
Repararea ușii de la Bl 1, la intrarea în camera de depozitare a deșeurilor – de modificat sensul de închidere (prost montată de dezvoltator), plus refacerea zugrăvelii;
Reparare mozaic de piatră spartă al rondului de pământ (alveola de flori) dinspre Anexa, din fața Blocului 1;
Curățarea rigolelor de canal din fața și din spatele blocurilor;
Toaletarea ramurilor brazilor dinspre clădire (favorizează umezeala/mucegaiul și deteriorează fațada);
Spălarea țevilor de canalizare de la subsol -2 cu apa sub presiune (karcher);
Repararea iluminatului din podul Bloc 2;
Repararea mânerului ușii de la parter Bloc 2.
1) Prezentarea rapoartelor de activitate ale CEX, administratorului și cenzorului pentru anul 2022 și aprobarea descărcării de gestiune pe anul 2022
2) Stabilirea sumelor pentru fondul de rulment, reparații și alte fonduri
3) Aprobarea majorării contractului de administrare, conform actului adițional nr. 2/2023, la suma de 6.200 lei/lună de la data de 01.01.2023
4) Prezentarea și aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023
5) Trimiterea în judecată a proprietarilor restanțieri, inclusiv a celor care dețin parcări și/sau boxe, cu suportarea cheltuielilor de judecată de către aceștia
6) Prezentarea și adoptarea modificărilor statutului Asociației de proprietari în concordanță cu prevederile legale în vigoare
7) Probleme diverse
1. Se aprobă Raportul de activitate al Comitetului Executiv, Administratorului și Cenzorului asociației de proprietari pe anul 2021.
2. Se aprobă descărcarea de gestiune pe anul 2021.
3. Se aprobă proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2022, astfel:
• verificarea sau, după caz, schimbarea stingătoarelor de incendiu.
• înlocuirea apometrelor de apartament cu citire radio.
• instalare de modul pentru comunicare in cabina ascensoarelor funcționale.
• achiziția unui abonament lunar de telefonie pentru comunicare cu dispecerat ascensoare.
• achiziție monitor HD pentru sistemul CCTV.
• achiziție motocoasă pentru tuns iarba.
• înlocuirea lămpilor de iluminat existente cu lămpi de iluminat pe senzori in spatiile aferente asociației de proprietari Bloc 1 + Bloc 2, conform cotei indivize de proprietate.
• rutarea cablurilor electrice prin canal de cablu (nu au fost pozate corespunzător de către dezvoltatorul complexului) in camera tehnica subsol -2 si asigurarea cu încuietoare yala.
• contractarea de servicii de pază de noapte (1900 -700) și în weekend 24/24 ore, cu o firmă specializată, atestată conform legii, pentru cota indiviza de 53,02% a asociației bloc 1+ bloc 2.
• contractarea de servicii de curățenie profesionale cu firma locală Sinaia Forever.
• cuantumul indemnizațiilor membrilor comitetului executiv rămân neschimbate în anul 2022.
4. Se aprobă majorarea contribuției la fondul de reparații de la 2.250 lei/luna la 3.250 lei/luna, colectat in funcție de cota parte indiviza de proprietate.
5. Se aprobă fondul special de investiții, în suma de 750 lei/lună, destinat pentru întreținerea și buna funcționare a imobilului, colectat în funcție de cota-parte indiviză de proprietate.
6. Se aprobă fondul special de turism constituit în baza convențiilor încheiate între asociația de proprietari și proprietarii care închiriază locuința în scop turistic, cu acordul vecinilor direct afectați, pe orizontală și verticală (5 RON o cameră, 10 RON două camere, 15 RON trei camere).
7. Se aprobă majorarea cu suma de 330 ron/lună de la data de 01.04.2022 a contractului de administrare cu Întreprinderea Individuală Alina Ghercioiu.
8. Se aprobă eliberarea tuturor spațiilor comune (camere de serviciu), existente la nivelul palierelor, deținute în exclusivitate de către unii proprietari și plata unei chirii lunare (începând cu min. 50 lei/lună), colectate în fondul special de investiții destinat pentru întreținerea și buna funcționare a imobilului.
9. Se aprobă trimitere în judecată a proprietarilor restanțieri, inclusiv a celor care au acumulat restanțe pentru parcări și/sau boxe, și suportarea cheltuielilor de judecata de către aceștia.
10. Se aprobă modificările statutului asociației de proprietari propuse de Comitetul Executiv, în concordanță cu dispozițiile legale în vigoare.
11. Se aprobă montarea unei stații de încărcare pentru autovehicule electrice, cu suportarea costurilor aferente de către proprietarul interesat.
12. Se aprobă montarea de camere video pe locurile de parcare personale, cu suportarea tuturor costurilor de către proprietarul interesat, inclusiv a costului energiei electrice și contorului pasant de măsurare a consumului.
13. Se mandatează proprietarului interesat pentru a discuta cu e-Mag posibilitatea și condițiile privind amplasarea unui Easybox care să deservească locatarii din complex.
- raportul activității administratorului si cenzorului pe anul 2021
- aprobarea descărcării de gestiune pe anul 2021
- prezentarea și aprobarea proiectului bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2022
- stabilirea sumelor pentru fondul de reparații si alte fonduri
- majorarea cu suma de 330 ron/luna de la data de 01.04.2022 a contractului de administrare cu ÎI Alina Ghercioiu
- plata suplimentara de către proprietarii care închiriază locuința in scop turistic a sumei de xxx ron/luna. Colectarea in fondul special destinat pentru întreținerea si buna funcționare a imobilului
- eliberarea spatiilor comune existente la nivelul palierelor deținute in exclusivitate de către unii proprietari sau plata unei sume de xxx ron/luna in fondul special destinat pentru întreținerea si buna funcționare a imobilului
- trimiterea in judecată a proprietarilor restanțieri, inclusiv a celor care nu fac parte din asociația bloc 1+ bloc 2 dar dețin parcări pe proprietatea comună a asociației .
- aprobarea calculului privind repartizarea diferenței consumului de apă înregistrat la branșamentul general al complexului și suma indecșilor apometrelor de apartament.
- aprobarea deciziei cex nr. ……/2020 pentru consumul de apă/lună/apartament de 0 ÷ 0,5 m 3
- prezentarea si adoptarea modificărilor statutului asociației de proprietari în concordanță cu dispozițiile legale în vigoare
- instalarea de stații de încărcare electrice
- aprobare solicitare proprietar ___ pentru instalarea a 2 camere video pe locul de parcare a acestuia, cu conectare la sistemul CCTV al Asociației
-contractarea de servicii de pază noapte și week-end.
- contractare de servicii de curățenie/spălare mecanizată a spațiilor comune și parcări cu firmă locală (primărie)
- scutire de la plata energiei ascensoarelor pentru proprietarii de la parte și et. 1
- crearea unui fond special pentru punerea în funcțiune a aascensoarelor aflate în conservare
- efectuarea unei evaluări a ascensoarelor și emiterea unui raport tehnic de către o firmă de specialitate, în vedrea accesării de fonduri, solicitarea decontării din PNRR a costurilor.
- aprobarea solicitării către HidroPrahova și Primăria Sinaia de accesare de fonduri din PNRR pentru repararea pluvialei, parcării supraterane și infiltrațiilor din subsolurile ansamblului, conform ...
1. Se mandatează președintele și comitetul executiv pentru eliberarea din funcție a administratorului S.C. VERTICAL ADMIN SRL de la data de 31.12.2021.
2. Se aprobă angajarea unui alt administrator, respectiv Întreprindere individuală Asociații de Proprietari Sinaia, începând cu data de 01.01.2022.
3. Se mandatează președintele și comitetul executiv pentru rezilierea Contractului nr. 68/14.10.2019 și actelor adiționale aferente, având ca obiect prestarea serviciilor de pază de către firma S.C. Urban Security SRL, începând cu data de 01.01.2022.
4. Se aprobă extinderea sistemului de monitorizare video pe căile de acces comune ale parcărilor de la subsolurile -1 și -2, aferente Asociației de proprietari Colina Marei Bloc 1+ Bloc 2.
5. Se aprobă actualizarea cotelor-părți indivize și calculul cheltuielilor de întreținere, în baza prevederilor legale în vigoare și conform discuției din ședința adunării generale a proprietarilor din data de 01.08.2021.
6. Se aprobă efectuarea de lucrări de reparații și modernizare pentru cele 2 ascensoare funcționale.
7. Nu se aprobă punerea în funcțiune al celui de-al doilea ascensor de la blocul 1 și blocul 2 (care în prezent sunt nefuncționale).
8. Se aprobă demararea de către comitetul executiv a procedurii privind încheierea contractelor individuale, pentru furnizarea serviciilor de apă-canalizare cu S.C. Hidro Prahova S.A.
9. Nu se aprobă constituirea unui fond special în suma de 2.500 RON/lună începând cu data de 01.01.2022 pentru obiective care privesc Asociația de proprietari Colina Marei Bloc 1 și Bloc 2, conform prevederilor Art. 73 din Legea nr. 196/2018.
10. Nu se aprobă constituirea unui fond special pentru servicii și lucrări de întreținere și îmbunătățire pe spațiile comune ale întregului ansamblu rezidențial Colina Marei (Bloc 1, Bloc 2, Bloc 3, Bloc 4, Anexa), în suma de 2.000 RON/lună, conform prevederilor art. 73 din Legea nr. 196/2018, după data semnării unui acord tripartit între cele două asociații de proprietari și firma S.C. VMP Vehicle SRL în calitate de dezvoltator.